Diskuse

Vysosaná matka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soucítím a držím palce... u staršího syna se vše srovnalo až na půl roce (a pak konečně přišlo období bezproblémového kojení), u mladšího jsem byla vyzbrojena nekonečnou trpělivostí raději předem a hle, žádná katastrofa se nekonala, dítě jedlo co 2-6 hodin (jak se mu chtělo), nechalo mě vyspat a celkově bylo dost bezúdržbové, zatímco to první bylo 6 měsíců přivázané na mě, jinak spalo tak 10 minut v kuse. Každý je jiný... Ale... přežili jsme to všichni tři, vlastně čtyři - i manžel věčně hysterčící manželku :-)

0 0
možnosti
MB

Ke kojeni se mohu vyjadrit pouze teoreticky, nicmene mate moje sympatie a Karmu!:-)

1 0
možnosti
HG

Taky závidím snoubenci, že chodí do práce.

Už půl roku neustálé řeším kozy- ragády, kvasinky, retence a pak mastitida... děs. Každé ráno se budím s obavami... jestli nemám někde bouličku na prsu, která se zvrhne v rudý pruh na prsu a bolest hlavy a zvracení. ;-€ už se těším na příkrmy...

1 0
možnosti
BB

To mě mrzí, takové kolotoče jsem nezažila a i tak to byla síla. Hodně sil!

0 0
možnosti
Foto

Hlavně mažte bradavky! Bude líp!V

1 0
možnosti
EN

E87d94n79a 92N27o97v75á

10. 3. 2019 13:59

Tech laktacnich terostitek si nevsimejte.

Je to teď velká móda.

Stejně dítě s dudlikem je taky chápáno jako matčiny selhani a tak by se dalo pokračovat do nekonečna, přijde mi, ze ty matky nikdy nezažil žádný skutečný problém, když tak dogmaticky řeší takové prkotiny.

2 0
možnosti
Foto

No mám podobnou zkušenost akorát ten můj mrňousek vymýšlel. A pití mu šlo jako koze pastva. Mohla jsem kojit celou porodnici, ale dcerušce prostě moje mlíčko nechutnalo. Ale všechno, tak uteklo děcka už jsou dávno dospělé a opravdu nejde poznat, které bylo kojené a které ne. Blog R^VV

3 0
možnosti
Foto

Jsem s vámi na jedné lodi. Kojení bylo pro mě utrpení a i když své děti miluji, prostě jsem je dost brzo svěřila umělé výživě. A pište dál, je to moc pěkný psaní R^

1 0
možnosti
BB

Děkuji moc! A zdravím do klubu :)

0 0
možnosti
IL

Napsala jste to pekneR^R^R^, ale moc jsem se nenasmala;-(. Jakmile si vzpomenu na kojeni, tak mi naskoci husi kuze velka jako bradavky. Bolest, bolest a nic nez bolest bylo moje kojeni. Take me to moc mrzelo, citila jsem se jako macecha, co by detatko nejradeji odstavila...;-(

0 0
možnosti
BB

Já bych řekla, že tohle tajné přání musí problesknout hlavou alespoň občas každé matce ;-)

0 0
možnosti
VV

Coby nekojici mohu jen napsat ze si vzpominam na doby, kdy se ta kojena batolata poznala podle fialove pusinky.

A taky ze tenkrat jeste nebyli pediatri, ale detsti lekara a ta nam prodelena take manzelku servala ze nas pvrovozeny prilis pribira.

1 0
možnosti
VF

Stáří už jen vzpomíná.;-)

Vzhledem k tomu, jak "svižně" popisujete všechno kolem mimča je vidět, že to s Vámi není zlé. Já osobně jsem rady pana doktora Pondělíčka, tehdejší kapacity, brala doslova a do písmene. Po čase pan doktor pronesl, že se i mýlil. Přímo radostně a bez problémů jsem kojila až svého třetího synáčka. Užijte si to i Vy už teď a nečekejte až na další a další radostné kojení.R^:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Tak hlavně jsem matka, že. Lovím v paměti, že jsem měla ráda indický filmy, ale teď se jejich stopáž překrývá se separační úzkostí syna. Vždycky jsem ráda jedla, akorát o dost hodnotněji než teď. Jo a taky jsem sportovala a fakt tím nemyslím současný turistický výšlapy do Billy.

Seznam rubrik