Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale s tím vůbec není problém. Je jasné, že dítě má přednost. A než třeba v kupé ve vlaku poslouchat poněkud hlasitý pláč mimina, tak to už je lepší ho přece nakrmit před očima spolucestujících. Zdraví především.

Ostatně byl to středověk, který do umění vnesl jako nové téma obraz "kojící Madony". Stačí si dát do Googlu.

11 0
možnosti
DP

No vidite pane Jiri, ze my dva, i kdyz se vetsinou tady dostavame do kontroverze, se nekdy na necem shodnem. A v tomto bode ja s Vami naprosto souhlasim. A neni to jenom o placi mimina, je to udajne take o tom, tedy podle tech, co se tim vedecky zabyvaji, ze cim vic se oddaluje nakrmeni hladoveho mimina, tim vetsimu stresu se to mimco zbytecne vystavuje. Rozumnym lidem by nemelo ani v tom kupe vadit, ze nejaka maminka sve dite nakoji , naopak maji pomahat mamince zachovavat "diskretnost" a usmevem naznacit podporu, aby se ta kojici matka z pritomnosti cizich lidi nestresovala.

13 0
možnosti
VV

Vidim, ze tato zem porad jeste zaostava za jinymi. Kdyz jsem videl nekdy v sedesatych letech v Melniku na lavicce kojit cikanku, divil jsem se. A kdyz jsem nekdy o deset, dvacet let pozdeji vidaval v MHD matky kojit sva decka, uz jsem se nedivil. A ta moda prusvitnych bluzicek a bez poprdy byla hezka. ;-D

7 1
možnosti
Foto

Protože vůbec nemám v úmyslu problematiku zde autorkou blogu nadnesenou zlehčovat, zároveň musím konstatovat, že je vážně velká škoda, že se již dávno současně neinspirovali nějací naši nebo třeba i zahraniční šikovní výrobci, kteří by ženám kojení svých potomků na veřejnosti ulehčili. Například, aby vymysleli něco, co by se vešlo do spodní přihrádky pod kočárek a aby svým vzhledem ta lehká plastová skládačka připomínala něco, jako horní půlku telefonní budky (kam by se sedící matka s dítětem na lavičce v parku ukryla) a její kozy kyprých tvarů nebyly na odiv zrovna celému okolí...;-)!!

0 1
možnosti
EN

E26d95n26a 20N64o81v17á

20. 3. 2019 13:01

A teprve to pobouření, když místo prsu vytahnu lahvicku :D.

Taky bych nechtěla prsa někde veřejně vytahovat.

Pohled na kojicí ženu na veřejném místě mi nevadí, nechapu to pobouření, nicméně není to pohled, který by mě nějak vizuálně přitahoval, koukám stranou.

6 0
možnosti
BH

Provokovat bradavkama to jo, ale pak je použít ke svému učelu, problém:-/

A když mám problém, tak asi není nejmoudřejší zvát do mikrobytu návštěvu:-P

4 0
možnosti
Foto

Pokud ta fotka není ilustrační, tak to s těmi zábranami zas tak silné nebude.

1 1
možnosti
BB

Chtěla bych vás potěšit, ale bohužel jde jen o ilustrační foto stažené z internetu ;-D

0 0
možnosti
JR

kojeni mam uz nastesti nejaky ten patek za sebou-vubec bych tuto intimni chvilku mezi mnou a mym miminkem nevystavovala na verejnosti...cizi lidi,bacily-fujtajbl...a pohled na cizi kojici matky mi taky moc velka hitparada neprijde-no neni to pekny pohled:-)

2 6
možnosti
VC
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Tak hlavně jsem matka, že. Lovím v paměti, že jsem měla ráda indický filmy, ale teď se jejich stopáž překrývá se separační úzkostí syna. Vždycky jsem ráda jedla, akorát o dost hodnotněji než teď. Jo a taky jsem sportovala a fakt tím nemyslím současný turistický výšlapy do Billy.

Seznam rubrik