Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Na ta míchaná vajíčka mám neutuchající vzpomínku. Náš kluk byl na to expert. Když jsme ho vykoupali, a vysušeného a namaštěného dětský olejíčkem položili na čistou osušku, skoro vždycky se z něj vyhrnula ta míchaná vajíčka a mohli jsme ho koupat znovu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ještě, že jste to za autorku dovysvětlila.

Já už se těšil na nějaký zázračný recept na skutečná míchaná vajíčka. Daný jazykový trop neboli tropus jsem totiž neznal. Pokud vy pro změnu nevíte co je to "tropus", musíte googlovat ;-D jak vy mně, tak já vám... ;-D

1 0
možnosti
IV

Ony jsou teď ty rourky jednorázové? Nám stačila jedna.

1 0
možnosti
BB

V tom jsem byla zezačátku děsně nepraktická, představa, jak to dávám do nějakého kastrolku vyvařovat se mi nějak eklovala :-)

0 0
možnosti
LM

Shánění rourek! To už se mi povedlo vytěsnit. (Slyšíte, jo? Povedlo se mi to zapomenout! Stačilo nějakých deset let, a už už jsem se skoro při té vzpomínce ani neosypala! ;-D )

1 0
možnosti
BB

Když mi jedna zasloužilá matka říkala, že tyhle věci se fakt rychle zapomínají, tak jsem nevěřila. A je to pravda! A nejhorší období je vždy právě to, co člověk zrovna prožívá :D

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Tak hlavně jsem matka, že. Lovím v paměti, že jsem měla ráda indický filmy, ale teď se jejich stopáž překrývá se separační úzkostí syna. Vždycky jsem ráda jedla, akorát o dost hodnotněji než teď. Jo a taky jsem sportovala a fakt tím nemyslím současný turistický výšlapy do Billy.

Seznam rubrik