Diskuse

Vážené dámy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezký článek, ale on si ten organismus, který táhne 9 měsíců za dva životy, potřebuje odpočinout, nepotřebuje hned hubnout, především, když se kojí, tak to není ani zdravé. Tak ať se Vám daří krásně, já nabrala v těhotenství 33 kg, byla jsem z toho nešťastná a za rok jsem je měla všechny dole, hodně jsem pracovala a také jsem hodně cvičila, ale začátek jsem vynechala, prostě jsem byla spokojená a šťastná. Ať se Vám i mimi daří krásně.R^

2 0
možnosti

Děkuji - a také se mi líbí vaše články! Máte pravdu, doufám, že to u mě bude mít podobný průběh! :-)

0 0
možnosti
Foto

J23a70n76a 48M97a91j29o90v22á

11. 5. 2019 14:46

Báro, náramně se u vašich blogů bavím. On ten život roztomile mění naše předsevzetí, co?

Já zas se slzou v oku vzpomínám, jak jsem před mnoha lety vždy odcházela z porodnice a padaly že mě rok staré kalhoty (ono to bylo vykoupené devítiměsíční nevolností, což už čas milosrdně rozmazal).

No jo, kde za loňská kila jsou... :-)

3 0
možnosti

No jejda, zase člověk nasbírá ohromné množství inspirace k psaní, že? :))) Jo, tak padající kalhoty vám závidím :)

0 0
možnosti
Foto

Nevím, kdo je ta Megan Fox, ale je to paní slavná, tak asi vychrtlost potřebuje pro svou práci. Ale když žena po těhotenství má místo velikosti XS velikost M, není to zdeformování postavy, je to je dobře, protože získala postavu krásnější a ženštější. Hubnout by měli ti, kterým kvůli nadváze nebo obezitě hrozí zdravotní komplikace... ale rozhodně by se nemělo hubnout kvůli písmenům, číslům nebo kvůli tomu, že štíhlé ženě připadá, že nevypadá jako Megan Fox.

Mně osobně se líbí i baculky, většinou i víc, než ty rádobydokonalé iluze z časopisů, vytvořené v grafickém programu Adobe Photoshop, které se skutečnosti podobají jen vzdáleně.

4 0
možnosti

Musím napsat, že jste mi teda velmi sympatický! :)

2 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Tak hlavně jsem matka, že. Lovím v paměti, že jsem měla ráda indický filmy, ale teď se jejich stopáž překrývá se separační úzkostí syna. Vždycky jsem ráda jedla, akorát o dost hodnotněji než teď. Jo a taky jsem sportovala a fakt tím nemyslím současný turistický výšlapy do Billy.

Seznam rubrik