Diskuse

Já na to mám

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I31v10a76n92a 72L16a88n26c10e

25. 5. 2019 22:39

Vím, že to je pouze "akademická" otázka:

A vůbec, nejsou tu děti taky tak trochu od toho, abychom se odteď mohly realizovat skrze ně? Já a 9 z 10 matek říkáme: "Rozhodně!"

Zdroj: https://barborabalkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=714871

Zkoušela jsem se realizovat skrz syna, nepovedlo se to. Tak jsem si myslela vnučka a balet, také jsem nepochodila. Tem malý človíček je svůj, a bude to zkoušek a rozbíjet si usta a nepomůže, když mu budeme říkat,: tisíckrát jsem si nabila čumák, už tohle dělat nemusíš, ty můžeš pouze pokračovat tam, kde jsem já přestala. My, mámy, jsme od toho, abychom jim foukaly bolístky a tajně s nima plakaly, když si nabijí čumáček, protože nám nevěřily.

Krásný článekR^R^R^

1 0
možnosti

Děkuji :) Tak daleko v té seberealizaci ještě nejsem, ale balet mě tedy zaujal! R^ Zkusím taky :D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS